Kundekort

Står du pludselig i en uforudset situation, hvor bilen får behov for reparation, men er pengepungen lidt flad? - Så kan vores kundekort være løsningen.

Klik på den blå knap, eller send en  SMS med teksten: RB HELLASERVICE til 1980  

 

Vores kundekort giver fleksibilitet
Med et personligt kundekort har du mulighed for selv at bestemme, hvornår du gerne vil betale dine regninger. I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi mulighed for at oprette en Hella Service Partner konto, der giver fleksibilitet i din økonomi.

Kundekortet giver dig altid løbende måned + 30 dages kredit på alle dine køb. Om du vil betale det hele på en gang eller dele betalingen op over flere rater, er helt op til dig selv! Strækker du betalingen op til 12 måneder, løber der ingen renter på. Du modtager alle informationer om dine muligheder sammen med dit første indbetalingskort allerede måneden efter dit køb. Vælger du at indbetale hele beløbet på en gang, tillægges der ingen renter og gebyrer.,

 

Hvornår modtager jeg mit kort?

Når du har færdiggjort din ansøgning og er blevet godkendt til kundekortet, så vil du modtage dit kundekort fysisk med posten i løbet af ca. 14 dage.

 

Hvordan foregår betalingen med kortet?

Betalingen hos forhandleren foregår ved at du kører dit kundekort igennem deres Dankort terminal, som var det et helt almindeligt betalingskort. Skulle du have glemt dit kundekort eller endnu ikke have modtaget det med posten og står og skal bruge det, så kan du stadig foretage køb på det hos forhandleren. Forhandleren logger blot ind i sin forhandler portal, hvor han kan søge din konto frem via dit CPR nummer, og herfra kan i sammen foretage købet på dit kundekort og du kan komme trygt videre.